Producenci
Najczęsciej zadawane pytania

Czy konieczna jest rejestracja w naszym sklepie?
- Nie, nie ma wymogu posiadania konta w naszym sklepie internetowym, by móc dokonywać zakupów.

Jaką drogą możliwe jest dokonywanie zakupów w sklepie internetowym elstol.pl?
- Zamówienia można składać: poprzez konto w sklepie internetowym, telefonicznie, drogą elektroniczną lub w siedzibie sklepu.

Czy rejestracja jest darmowa i czy pociąga za sobą jakieś konsekwencje?
- Tak, rejestracja własnego konta jest całkowicie darmowa oraz bezpieczna.

Ile czasu po rejestracji konta na stronie sklepu mogę składać zamówienia? Ile trwa autoryzacja?
- Dokonanie zakupów możliwe jest automatycznie po założeniu konta. Wraz z weryfikacją adresu e-mail nasze konto staje się aktywne.

Dlaczego chcecie zgody na „przetwarzanie danych osobowych”?
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu www.elstol.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do korekty oraz żądania ich usunięcia.

Czy złożone zamówienie wymaga weryfikacji?
- Tak. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta numeru telefonu w celu weryfikacji rzetelności złożonego zamówienia. Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Czy mogę uzyskać fachową pomoc podczas doboru materiałów?
- Jak najbardziej tak. Nasza firma specjalizuje się nie tylko w sprzedaży internetowej, lecz także posiadamy doświadczenie od 1987 roku w dziedzinie ogólnobudowlanej. Naszym atutem jest połączenie niskich cen sprzedawanych materiałów z wiedzą praktyczną opartą na doświadczeniu w budownictwie więc ostatecznie przekłada się to na odpowiedni dobór dla każdego, indywidualnego zamówienia. Doradztwo doboru materiałów na najwyższym poziomie.

Co dzieje się w przypadku, kiedy nastąpił chwilowy brak towaru?
- Zgodnie z § 4 ust. 3 regulaminu, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru na magazynie. O takim przypadku klient każdorazowo jest informowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić gotówką przy odbiorze (odbiór za pobraniem)?
- Nie. Jedyną formą zapłaty jest przedpłata przelewem lub gotówką w siedzibie firmy. Zaproponowana przez KLIENTA forma wymaga akceptacja sklepu internetowego.

Czy istnieje możliwość zakupów na raty?
- Nie. Nie przewidujemy takiej opcji.

Jaki jest czas zapłaty przelewem?
- Zgodnie z regulaminem, dostawa jest realizowana po wykonaniu przedpłaty zamawiającego.

Czy istnieje możliwość zastosowania rabatów?
- Zawsze istnieje taka możliwość.

Czy istnieje możliwość zapłaty kartą?
- W celu uzyskania jak najniższych cen towarów, wyeliminowaliśmy dodatkowe koszty z tytułu prowizji za płatność kartą.

Czy istnieje możliwość kupna bez VAT-u?
- Owszem, jest taka możliwość. By móc dokonywać zakupów bez podatku VAT, należy posiadać firmę zarejestrowaną w kraju członkowskim Unii Europejskiej, zaś towar musi opuścić terytorium Polski.

Jak długo trwa transport zamówienia?
- Standardowy czas dostawy wynosi 5 dni roboczych, jednak zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia. W takim przypadku klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Jak mogę określić koszty transportu?
- Ze względu na różnorodność towarów, ich niejednorodne gabaryty oraz lokalizacja magazynu i zamawiającego, transport każdorazowo wyceniany jest indywidualnie przez sklep elstol.pl.

Kto może odebrać zamówienie?
- Osobą upoważnioną do odbioru zamówienia jest osoba wskazana w adresie dostawy. W przypadku, gdyby w trakcie realizacji dostawy nastąpiła zmiana, prosimy o kontakt pracownikiem sklepu.

Co się stanie w przypadku, gdy kurier nie zastanie nabywcy w miejscu odbioru zamówienia?
- Standardowa procedura dostawy firm kurierskich przewiduje kontakt telefoniczny z odbiorcą. Jednakże gdy zamawiający nie odbierze przesyłki lub przewoźnik nie połączy się z nim, firma kurierska ponownie będzie kontaktować się z klientem, zaś towar wraca do najbliższej bazy firmy kurierskiej.

Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?
- Tak, jest taka możliwość.

Czy jest samodzielna możliwość wyboru firmy kurierskiej?
- Tak, jest taka możliwość.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
- Czas realizacji uwarunkowany jest od rodzaju zamówienia oraz terminu dokonania zapłaty. Każda transakcja jest ustalana indywidualnie, gdyż, przykładowo transport ciężarówki z naczepą wełny mineralnej jest dłuższy niż przewóz dwóch kartonów blachowkrętów.

Przez przypadek zamówiłem rolkę papy. Chciałbym to odwołać. Co zrobić?
- W takim przypadku należy skontaktować się z siedzibą sklepu.

Czy istnieje możliwość monitorowania położenia przesyłki?
- Jeżeli dostawca posiada taką możliwość, to za pomocą numeru listu przewozowego można analizować stan i trasę przesyłki. Szczegóły znajdują się na stronach określonego dostawcy.

Podczas odbioru zamówienia zauważyłam, że dostarczono o 2 sztuki towaru za mało. Co zrobić?
- W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji"

Kilka dni po odbiorze zamówienia okazało się, że towar jest niekompletny/uszkodzony. Gdzie mam to zgłosić?
- Z chwilą pokwitowania na Klienta jako Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. W przypadku odbioru Klient również jest zobowiązany do sprawdzenia towaru będącego przedmiotem przeprowadzonej transakcji.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
- Tak. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez śladów jego użytkowania (nie może być używany), w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, do przesyłki należy dołączyć oryginał pisma informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon, faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze.

Czy dajecie gwarancję na sprzedawane produkty?
- Wszystkie towary oferowane w sklepie www.elstol.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl